دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن سرویس «پاداش»، میتوانند از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، استفاده کنند. در سرویس جدید بلوبانک، بخشی از پول بعد از خرید به حساب کاربران برمیگردد.
تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی بلو بانک، سرویس برگشت پول برای کاربران این نئوبانک ایجاد شده و برگشت پول یکی از دو ویژگی سرویس «پاداش» بلوبانک است. دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن این سرویس، از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، بهرهمند میشوند.
سرویس پاداش از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به منوی اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده است و به کاربران بلو این امکان را میدهد تا از تخفیف یا برگشت پول استفاده کنند. هنگام خرید از لیست فروشگاههای ارائه شده توسط بلوبانک، اگر هزینه خرید توسط کارت بانکی بلو پرداخت شود، هزینه نهایی شامل درصد مشخصی تخفیف شده یا درصدی از هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برمیگردد. بلوبانک اولین بانک ایرانی است که این سرویس را روی کارت بانکی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. برای فعال کردن این سرویس کاربران باید اپلیکیشن خود را به روز کرده و گزینه «سرویس پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلوبانک فعال کنند.
سرویس پاداش بلوبانک تنها به کاربرانی تعلق میگیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت با بلوکارت از کارتخوانهای سامان کیش (سپ) استفاده کنند. ضمن اینکه بلوبانک به دنبال گسترش تعداد فروشگاهها بر اساس علایق کاربران خود است و آنها میتوانند برای اطلاع از لیست فروشگاهها و جزییات بیشتر به منوی پاداش در اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنند.
بلوبانک نئوبانکی ایرانی است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان و با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک ایرانی با ارائه خدماتی آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوریهای گسترده سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد. بلوبانک در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر از سراسر ایران دارد.